Verzending
menu
Zenza
WHOLESALE
Ons Verhaal |  Veelgestelde Vragen |  Contact |  Dealer Worden?

Verzending

Hoe lang duurt het voordat mijn pakket arriveert?
Binnen Nederland en België ontvangt u uw pakket binnen 1-3 werkdagen. Voor andere landen kunt u ongeveer 3-7 dagen aanhouden.

Houd er rekening mee dat dit een schatting is en geen garantie. Het kan altijd gebeuren dat het pakket iets langer onderweg is door drukte bij het verzendbedrijf. Uiteraard doen wij ons best om uw mooie aankopen zo snel mogelijk te bezorgen!

Hier is een overzicht per land:

 

Kan ik een afleverdatum en tijdslot kiezen voor mijn bestelling?
Helaas is het niet mogelijk om een afleverdatum en tijdslot te kiezen bij het plaatsen van uw bestelling. We werken met een klein toegewijd team en we verzenden uw bestelling zo snel mogelijk!

PS Plaatst u een grote bestelling met meerdere producten tegelijk? Of bestelt u een van onze grootste lampen? Deze worden op een pallet verzonden via Dachser, en u kunt uw eigen dag en tijdslot kiezen. Ze zullen u bellen om een afspraak in te plannen.

 

Wat zijn uw verzendmethoden?
We hebben twee verzendmethoden, afhankelijk van de grootte van uw bestelling. Alle “gewone” pakketten worden verzonden via UPS, die we hebben gekozen vanwege hun uitstekende service. Bestelt u een groot aantal producten of een van onze grootste lampen? Dan wordt uw bestelling op een pallet verzonden via Dachser. De kosten hiervoor zijn uiteraard hoger dan voor reguliere pakketten.

 

Het duurt lang voordat mijn bestelling arriveert, wat kan ik doen?
Als het langer dan vier werkdagen duurt voordat uw pakket arriveert (Nederland)? Wij raden altijd aan om de tracking van uw pakket te controleren.

Als het nog niet is verzonden, zijn we uw bestelling nog aan het voorbereiden voor verzending. Als uw pakket al een tijd in de sortering zit, stuur ons dan een e-mail naar web@zenzahome.com met uw bestelnummer.

Als het pakket als bezorgd staat maar u heeft niets ontvangen, controleer dan uw brievenbus op een briefje van de koerier.

 

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben tijdens de levering?
Het kan natuurlijk gebeuren dat u niet thuis bent tijdens de levering. UPS laat een briefje in uw brievenbus achter met informatie over hoe u uw pakket kunt ophalen. Het pakket kan bij uw buren zijn of ze proberen het de volgende dag opnieuw te bezorgen. Als het na twee pogingen niet is gelukt, wordt uw pakket naar een nabijgelegen UPS-punt gebracht.

Als uw bestelling via Dachser wordt verzonden, werken zij op afspraak, dus het is belangrijk dat u thuis bent op het afgesproken tijdstip. Als u niet aanwezig kunt zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met hen op.

 

Kan ik mijn pakket naar iemand anders laten bezorgen?
Natuurlijk! Als u uw pakket naar iemand anders wilt laten bezorgen, vul dan uw eigen adres in als factuuradres bij de afrekenpagina, en het adres van de ontvanger als 'verzendadres'. Wij sturen de trackingcode naar u zodat u kunt volgen wanneer het arriveert.

sfeer foto
Zenza logo
Website laten maken door Dotsimpel